سرپرست فرمانداری زابل با بیان اینکه معیار ارزیابی دستگاه‌های دولتی رضایتمندی مردم است، گفت: همه دستگاه‌ها باید با تمام توان در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

علی ولایتی پور روز سه شنبه در حاشیه بازدید سرزده از برخی ادارات شهرستان زابل، با بیان اینکه در این دولت خدمت صادقانه و بی منت به مردم با روحیه جهادی در راس امور قرار دارد، اظهار کرد: برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم باید مدیران و کارکنان دولتی دارای ویژگی‌هایی همچون اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع، دلسوز بودن، کار برای رضای خدا انجام دادن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بر ضرورت پرداختن به جهاد فرهنگی و اقتصادی از سوی مدیران تأکید و تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند با وارونه جلوه دادن موفقیت‌های نظام و سیاه نمایی مسائل و مشکلات، مردم و جوانان را نسبت به آینده ناامید و مایوس کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل ادامه داد: مسوولان و کارکنان دوایر دولتی باید با کار و تلاش و خدمت بیشتر به مردم و حفظ و تقویت وحدت و انسجام و نیز آگاهی بخشی در راستای جهاد تبیین رهبری، مانع تسلط دشمنان شوند.

برخورد قاطع با مدیران کم‌کار

وی از برخورد قاطع با مدیران کم‌کار خبر داد و گفت: مدیران تا آخرین لحظه خدمت خود باید مقتدرانه و قانون مدارانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند از این رو هیچ کم کاری از سوی مدیران قابل پذیرش نیست.

ولایتی پور به نقش پررنگ خبرنگاران در اتصال مردم به مسوولان تاکید کرد و افزود: این خبرنگاران هستند که با قلم خود باعث تعالی رابطه مردم و مسوولان می‌شوند و مسوولان موظف هستند با این قشر فرهیخته در انجام رسالت شان تعامل و همکاری داشته باشند.

️وی هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم و آگاهی از مشکلات عنوان کرد و گفت: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار