معارفه سرپرست سازمان آرامستان‌ها و تکریم مدیرکل سابق و معارفه سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در جلسه شورای معاونین شهرداری با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از معاونین شهرداری این کلان‌شهر برگزار شد.

معارفه رضا جاویدی سرپرست سازمان آرامستان‌ها و تکریم مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و علی دیانتی سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در جلسه شورای معاونین شهرداری با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار کلان‌شهر شیراز و معاونین شهرداری برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه اظهار کرد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز با همکاری، همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز حجم کارها، تعداد پروژه‌ها و سرعت کار‌ها بسیار زیاد بود که اطلاع‌رسانی تمامی فعالیت‌ها واقعاً کاری سخت و دشوار است.

سید ابراهیم حسینی همچنین از زحمات رضا جاویدی در مدت خدمت تشکر و بیان کرد: با مدیریت قوی و جهادی که دارید قطعاً در سمت جدید به‌عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز مثمرثمر خواهید بود.

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز با قدردانی از زحمات رضا جاویدی مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اظهار کرد: وی در حدود سه سال خدمت صادقانه در این سمت تمام تلاش خود را انجام داد و تمام تجربیات خود را در طبق اخلاص گذاشت.

محمدحسن اسدی گفت: جاویدی تمام تلاش خود را در انعکاس اخبار و فعالیت‌ها انجام داد و کارها، اقدامات و پروژه‌های شهرداری شیراز بسیار زیاد بود و اقدامات بزرگی در شهرداری اتفاق افتاد و انعکاس اخبار به صورت خوبی بود.

او اعلام کرد: مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل به همراه همکارانش به‌صورت تمام‌وقت در تلاش بودند و انرژی زیادی گذاشته شده است.

شهردار شیراز افزود: در سه سال خدمت ایشان قدم‌های بزرگی برداشته شد و بنده به سهم خود از او و همکاران گرامیش کمال تشکر را دارم.

اسدی اظهار کرد: حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است و نیاز به پویایی و فکر نو دارد تا در ادامه فعالیت‌های قبل تکمیل‌کننده راه و هدف والای اطلاع‌رسانی خدمات مدیریت شهری به شهروندان باشد.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز گفت: از علی دیانتی دعوت شد تا از تجربیات چندین ساله در حوزه اطلاع‌رسانی استفاده شود و با توجه به اینکه رضا جاویدی به‌عنوان یکی از مدیران تلاشگر و فعال است، از وی در سازمان آرامستان‌ها استفاده شد و امید است در سمت جدید هم با پویایی و اخلاق حرفه‌ای و مدیریت خوبی که از ایشان سراغ داریم در این سمت به‌خوبی بدرخشد.

مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز در آیین تکریم خود به ارائه گزارشی از دستاورد‌های ادارات ذیل مجموعه در زمان مدیریت سه‌ساله خود پرداخت.

میزبانی هیئت‌های متعدد خارجی در شهرداری، تلاش برای عضویت مجدد شهرداری شیراز در هیئت‌مدیره انجمن کلانشهر‌های جهان (متروپلیس)، عضویت در اتحادیه مجمع شهر‌های تاریخی جهان، برپایی نمایشگاه عکس در کشور‌های کره جنوبی و مجارستان، نمایشگاه صنایع‌دستی در کره جنوبی، نمایشگاه عکس شیراز در تهران با حضور سفرای چند کشور، نصب سردیس شاعر نامدار ایرانی سعدی شیرازی در پارک ملی نانجینگ چین از جمله فعالیت‌های اداره ارتباطات بین‌الملل شهرداری شیراز است که وی به آن پرداخت.

حجم تولید و انتشار اخبار و محتوا در فضای مجازی، رصد روزانه و هوشمند اخبار، تولید کلیپ، پادکست، انجام تبلیغات شهری و یکسان‌سازی تبلیغاتی در حوزه اطلاع‌رسانی، پاسخگو بودن و تعامل با رسانه ها، برگزاری نشست‌های خبری متعدد، استفاده از ظرفیت صداوسیما در بُعد استانی، ملی و بین المللی از جمله فعالیت‌های اداره اطلاع‌رسانی بود که مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز به آن پرداخت و اظهار کرد: کسب یک مقام ملی و سه مقام استانی، ایجاد دو پویش تبلیغاتی بسته ۵۰ هزار میلیارد و ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی از دیگر اقدامات در اداره اطلاع‌رسانی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بوده است.

او بیان کرد: ۳۷ مرحله افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی در قالب جهش عمرانی، برپایی میز خدمت در مناطق، سازمان‌ها و مصلی نماز جمعه، برگزاری تور‌های شهروندی عمران و پیشرفت به‌عنوان الگو در کشور، برگزاری همایش رویداد‌ها و آیین جشن‌ها، یادواره‌های شهدا در مناطق و فضاسازی شهری در مناطق از فعالیت اداره تشریفات، مراسم و مناسبت‌های این اداره کل بوده است.

ارتقای نرم‌افزار ۱۳۷، برگزاری اولین جشنواره شهریاران، انجام پژوهش و نظرسنجی با استفاده از داده‌های مرکز ۱۳۷ توسط بخش دانشگاهی، اسکان و هدایت هوشمند مسافرین نوروزی از طریق سامانه ۱۳۷، صدور کارنامه عملکردی برای مناطق سازمان‌ها و معاونت‌ها از فعالیت‌های اداره اطلاع‌یابی و ارتباطات مردمی ۱۳۷ بود که جاویدی به آن پرداخت.

مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد، نظم و انضباط مالی، برگزاری جلسات کارشناسی و ایجاد همدلی و همراهی با کارکنان از فعالیت‌های حوزه اداری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز با قدردانی از اقدامات و زحمات صورت‌گرفته، توفیق حضور و خدمت در مدیریت شهری "شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) را فرصتی مغتنم شمرد.

علی دیانتی اظهار کرد: با هم‌افزایی و همفکری سعی خواهیم کرد که رسانه شهرداری شیراز به‌عنوان رسانه‌ای فعال در انعکاس عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر عمل کند؛ بنابراین گزارش، در پایان نیز طی اهدای لوحی از زحمات رضا جاویدی به عنوان مدیرکل سابق ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز تقدیر و حکم وی به‌عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری این کلان‌شهر اعطا شد.

همچنین حکم علی دیانتی به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار