شورای روابط آمریکایی-اسلامی موسوم به کِر حمله جنایتکارانه اسرائیل به خان یونس را که تاکنون یکصد شهید و زخمی بر جای گذاشته، محکوم کرد.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی (کِر CAIR) جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به چادر‌های آوارگان در اردوگاه المواصی شهر خان‌یونس را که به عنوان منطقه بشردوستانه در خان یونس تعیین شده است، «قتل عام اسرائیل» فلسطینیان را محکوم کرد

شورای روابط آمریکایی-اسلامی (کِر CAIR) با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی که به عنوان منطقه بشردوستانه در خان یونس تعیین شده است، «قتل عام» فلسطینیان را محکوم کرد.

نیهاد عوض، مدیر اجرایی ملی شورای روابط آمریکایی-اسلامی گفت: «رژیم راست افراطی اسرائیل همچنان از بمب‌های یک تنی بایدن برای قتل عام فلسطینی‌ها استفاده می‌کند که گویی گوسفندانی برای کشتار هستند، نه انسان‌هایی که لایق زندگی و آزادی هستند.»

براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، این حملات حفره‌های ۹ متری در منطقه المواصی خان‌یونس ایجاد کرده است که به نظر می‌رسد دلیل آن استفاده از بمب‌های چند تنی است. 

به گفته مقامات دفاع مدنی غزه، در این حمله ۴۰ فلسطینی شهید و ۶۰ نفر دیگر زخمی شدند. ارتش رژیم صهیونیستی برای توجیه حملات بی رحمانه خود به آوارگان فلسطینی، این بار مدعی شده است که این حمله مرکز فرماندهی و کنترل حماس در خان یونس را هدف قرار داده است. حماس این موضوع را رد کرد و این ادعا را «دروغی آشکار» خواند که هدف آن «توجیه این جنایات شنیع» است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار