معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از رفع انسداد سیمکارت اتباع غیرایرانی با دریافت شناسه فیدا خبر داد.

معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : اتباع غیرایرانی که سیمکارتشان مسدود شده است باید شناسه فیدا دریافت کنند و پس از ان مراحل رفع مسدودی را انجام دهند .

سید حمیدرضا اعرابی در پاسخ به سوالی درباره علت مسدود شدن سیمکارت های برخی اتباع غیر ایرانی افزود : در راستای اجرای بند «ذ» ماده ۸۵ قانون برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و به‌ منظور پیشگیری از وقوع جرائم مرتبط با سیم‌کارت‌های تلفن همراه یا شناسه‌های مخابراتی معادل آن، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با همکاری کاروران ارتباطی اقدام به ساماندهی سیم‌کارت اتباع غیرایرانی کرده است. 

وی گفت : در همین ارتباط، اتباع غیر ایرانی که مغایرت در اطلاعات یا مشخصات هویتی شان داشته اند به انها از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است و باید در مهلت مقرر از طریق پایگاه اینترنتی https://portal.fida.ir ، درباره تکمیل فرآیند احراز هویتشان اقدام کنند .

وی گفت: پس از این که شناسه اختصاصی فیدا دریافت کردند می توانند با مدارک معتیر هویتی خودشان به دفاتر نمایندگی کاروران ارتباطی مراجعه کنند و فرآیند رفع مسدودی را دنبال کنند .

اعرابی افزود : اتباع در صورت هرگونه شکایت می‌توانند از طریق سامانه رسیدگی به شکایات 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بخش اتباع ، با شماره گذرنامه و کد آمایش درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
یادمان نرود افغانها اولاد محمود و اشرف افغان هستند افراد خبیثی که به ایران حمله کردند و چه جنایتهای در حق ایران و ایرانی انجام دادند تا رادمرد بزرگی چون نادر شاه افشار برخاست و این جنایتکار را از خاک مقدس ایران بیرون کرد.
دوما این مثل را شنیده اید که گرگ زاده گرگ شود حتی اگر با آدمیان بزرگ شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
ما میگیم اینارو اخراج کنید بعد شما سیم کارت میدید بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
افغانها را اخراج کنید نه این که بهشون خدمات بدهید.
آخرین اخبار