معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افتخار آفرینی شش دانشجوی این دانشگاه در بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

محمد عمرانی با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور از ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، اظهار داشت: در این کنگره از ۱۹ مقاله پذیرفته شده دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد، ۱۵ اثر در قالب سخنرانی و پوستر ارائه گردید.

وی افزود: در این کنگره شش دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در محور‌های مختلف حائز مقام‌های برتر شدند.

عمرانی بیان داشت: ایرج برات پور دانشجوی ترم ۱۳ رشته پزشکی رتبه برتر سخنرانی در محور دارو درمانی کشف و ارزیابی دارو‌های نوین و عنوان مقاله برتر اثرگذار کنگره بین ۳ هزار مقاله ارسالی همراه با دریافت گرنت پژوهشی را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: مبینا عبدلی دانشجوی ترم ۸ رشته پزشکی رتبه برتر سخنرانی در محور بیماری‌های غیرواگیر را به دست آورد.

عمرانی گفت: مبینا بهادرانی دانشجوی ترم ۴ کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی رتبه برتر پوستر در محور بیولوژی محاسباتی و بیوانفورماتیک را کسب نمود.

وی گفت: مریم قاسمی دانشجوی ترم ۴ کارشناسی ناپیوسته بهداشت عمومی رتبه برتر پوستر در محور بیماری‌های نوپدید و باز پدید را از آن خود کرد.

عمرانی افزود: ماهان فرزان دانشجوی ترم ۱۰ رشته پژشکی رتبه برتر پوستر در محور سلول‌های بنیادی، سلول درمانی و پزشکی بازساختی و الهه سنجری فارغ التحصیل رشته آمار زیستی داور برتر دانشجویی را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: ۵ دانشجوی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در بخش آزاد این کنگره حضور داشتند.

عمرانی، تبادل به روزترین اطلاعات، اشتراک گذاشتن یافته‌های محققان و پژوهشگران عرصه علوم پزشکی و کمک به اعتلای سطح علمی دانشجویان را از اهداف برگزاری این کنگره برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار