رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تاکید بر اینکه دیجیتالی شدن تصویر شهدای فارس برای جامعه یک دستاورد است، گفت: موضوع جریان‌سازی در اقشار مختلف باید در دستور کار قرار بگیرد.

عبدالرضا آزادی در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس با تاکید بر اینکه دیجیتالی شدن تصویر شهدای فارس برای جامعه یک دستاورد است، اظهار کرد: موضوع جریان‌سازی در اقشار مختلف باید در دستور کار قرار بگیرد که افراد غیر از یادواره‌ها و کنگره‌ها ذهنشان درگیر پیام و حماسه شهدا باشد تا بتوانیم از فضاسازی‌ها، فیلم‌ها و ... خروجی خوبی داشته باشیم و تلاش کنیم پیام به دل جوان و نوجوان منتقل شود.

او به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای فارس اشاره کرد و گفت: اتفاقات خوبی در سطح استان فارس رقم خورده و برنامه‌های زیادی عملیاتی شده است و شاهد خروجی خوبی در این زمینه هستیم.

آزادی با اشاره به اول مهر و بازگشایی مدارس بیان کرد: باید با راهکار‌های متفاوت تمام جامعه دانش‌آموزی درگیر کار شهدا شوند و با توجه به اینکه همه اقشار در دفاع مقدس شهید داده‌اند باید جامعه هنری، جامعه اصناف، جامعه دانش‌آموزی و دانشجویی درگیر راه شهدا باشند. 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در خصوص نهضت عملیاتی کردن دیدار با خانواده و همرزمان شهدا که تاکید مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: دیدار با خانواده و هم‌زمان شهدا و گفتگو با آنها در فارس به نحو احسن در حال انجام است و اخبار آن را می‌شنویم.

آزادی با اشاره به اینکه موضوع تصویرسازی هوشمند شهدا کاری مبتکرانه بود، اظهار کرد: کار کردن در حوزه انتشار کتاب یک راه میان‌بر است و امروز ما دغدغه تولید کتاب را داریم که امیدواریم یک محصول خوب با خروجی خوب داشته باشیم.

او با بیان اینکه فارس یک کار الگویی را در زمینه انتشار کتاب شروع کرده است، گفت: وقتی کتاب‌های خوب انتخاب و منتشر شد باید یک حرکت ترویجی برای انتقال پیام کتاب داشته باشیم تا جوانان با سبک زندگی شهدا انس پیدا کنند و نیز اقشار مختلف درگیر زندگی شهدا شوند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار