ورزشکار قمی تیم والیبال نشسته ایران گفت: قبل از اعزام کادر فنی و بچه‌ها هم قسم شدیم تا با توکل به امام هشتم، هشتمین قهرمانی را برای مردم ایران کسب کنیم.

مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با قهرمانی مردان والیبال نشسته ایران همراه بود که حضور حسین گلستانی والیبالیست موفق قمی در ترکیب تیم ملی ایران جذابیت این رقابت‌ها را برای قمی‌ها دو چندان کرد.

مرد پرافتخار ورزش قم در خصوص قهرمانی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: در ۱۰ دوره اخیر پارالمپیک، ایران ۲ دوره نایب قهرمان و ۷ دوره قهرمان شده و خدا را شکر این بار هم هشتمین طلای پارالمپیک به افتخارات والیبال نشسته اضافه شد. 

وی افزود: این دوره هم قسم شدیم که بتوانیم به مدد از آقا علی بن موسی الرضا هشتمین مدال طلا را به دست بیاوریم که خدا را شکر تلاش کادرفنی و بازیکنان نتیجه داد و این امر محقق شد. 

گلستانی در رابطه با افتخارانی که با تیم ملی در ادوار پارالمپیک کسب کرده، گفت: در سه دوره اخیر پارالمپیک در ریو، توکیو و پاریس به عنوان یک سرباز و عضو کوچک در خدمت تیم ملی بودم و افتخار این را داشتم که ۳ مقام قهرمانی پارالمپیک را تجربه کنم.

نماینده قم در تیم ملی والیبال نشسته در خصوص دیدار آخر مقابل بوسنی گفت: شرایط این بازی پیچیده‌تر از سایر دیدارهای‌مان بود، در آخرین تقابل در فینال قهرمانی جهان شکستشان داده بودیم، اما ما هیچ بازی را از پیش برنده وارد زمین نمی‌شدیم.

وی در ادامه گفت: تمام تفکرمان روی برد بود. تیم ما مرحله به مرحله رشد پیدا کرد ما هر بازی را برای خودمان فینال می‌دیدیم و اندازه یک فینال تلاش می‌کردیم. تلاش‌مان برای قهرمانی بود که شکر خدا میسر شد.

گلستانی در ارتباط با هادی رضایی سرمربی تیم ملی مطرح کرد: ایشان استاد بنده هستند از زمانی که وارد تیم ملی شدم در خدمت‌شان بودم. کار با مفاخر ایران برایم لذت‌بخش است و از همه مهم‌تر اینکه کنار هم می‌توانیم نتیجه خوب بگیریم.

والیبالیست پرافتخار قم در واکنش به پاداش قهرمانی این مسابقات گفت: تنها ورزش گروهی که در المپیک و پارالمپیک مقام می‌آورد والیبال نشسته است. خوب نیست که بچه‌های ما پاداششان نصف ورزش‌های انفرادی باشد کار تیمی واقعا کار سختی است.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار