دختران ووشوکار قمی در مسابقات قهرمانی کشور در بخش ساندا و تالو با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۴ نقره و ۲۸ برنز روی سکوی نخست این رقابت‌ها ایستادند.

 تیم ۸۳ نفره دختران ووشوکار قمی که در بخش ساندا و تالو در رقابت‌های قهرمانی کشور سبک لوهان چوان شرکت کرده بودند، توانستند با ۱۱۶ مدال قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند.

این مسابقات که از ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه به طول انجامید با حضور ۵۵۰ شرکت کننده از ۱۵ استان به میزبانی همدان برگزار شد.

دختران قمی با کسب ۴۴ طلا، ۴۴ نقره و ۲۸ برنز در این رقابت‌ها افتخارآفرینی کردند. نفرات برتر و مدال آور استان به شرح زیر است:
 
در بخش ساندا و رده سنی نوجوانان؛ ستایش محققی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد. در رده سنی جوانان هستی باباخانی در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم مدال طلا و سارا فعلی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم مدال برنز دریافت کردند.

همچنین در بخش بزرگسالان مهین منتشلو در وزن منفی ۶۵ و ریحانه سلمانپور در وزن منفی ۶۰، مدال طلا گرفتند. نرگس یاسبلاغی در وزن منفی ۷۰ مدال نقره و سمیه اسماعیل زاده در وزن منفی ۶۰، زهرا قاسمی در وزن منفی ۶۵ و زهرا کاظمی در وزن منفی ۴۸ مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

در بخش تالو؛ بهار طلوعی یک طلا و یک نقره، تینا فرجی یک طلا و یک نقره، ثنا ایلکی دو طلا، فاطیما سروری یک طلا و یک برنز، عسل نجفی یک طلا و یک نقره، نسا واحدی یک طلا و نقره، سمیرا نیک منش یک طلا و یک نقره، دنیز فیض آبادی یک نقره، حسنا مینا پور یک طلا و یک نقره و غزل همافر دارابی یک طلا کسب کردند.

همچنین ستایش بوجاران یک طلا، هانیه مهدوی‌کیا یک طلا و یک نقره، پارمیس کرمی یک طلا ویک نقره، مهلا پور بافرانی یک طلا، نگین بختیاری یک طلاو یک نقره، عسل امیری یک طلا یک نقره، نیایش جعفری دو طلا، زهرا میرزایی یک طلا و یک نقره، نیلا نوریه یک طلا و مینا نوروزی یک طلا دریافت کردند.

 دلسا بداغی یک طلا، مائده خلیلی یک طلا، انیسا سلیمی یک طلا، لعیا نوری احمد ابادی یک طلا، یلدا ملک محمدی یک نقره و یک برنز، غزل امید یک نقره و یک برنز، محدثه جوزانی یک نقره و یک برنز، لیانا بستان زاده یک نقره و یک برنز و شیرین حسنی یک نقره و یک برنز گرفتند.

هچنین؛ مهرانا شجری یک نقره و یک برنز، دینا شبانان یک برنز، پرنیان سادات هاشمی یک برنز، هلیا زیارتی یک برنز، رزا پور علی یک برنز، هلیا فرجی یک برنز، حلما رازیانی یک برنز، فاطمه رحمانی یک نقره، فاطمه عبدلی یک نقره و یک برنز، کیمیا کمالی یک نقره و فاطمه عزیزی یک نقره و یک برنز کسب کردند.

گفتنی است؛ یگانه قربانیان یک نقره و یک برنز، معصومه عزیزی یک نقره، فاطمه زهرا نوروزی یک نقره، پریا فکری یک نقره، محدثه عربی یک نقره، فاطمه بهار امرایی دو نقره، کوثر محمدی یک نقره، فاطمه غفوری یک نقره یک برنز، زینب سادات طباطبایی یک نقره، ویانا زلفی گل یک نقره، مینا بیات یک نقره و سارا محمت ۲ برنز این رقابت‌ها را دریافت کردند.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار