امام جمعه شیراز گفت: باید دبیرخانه دائمی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس با شرح وظایف مشخص ایجاد شود که خروجی آن مقبول نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس که در سالن کوثر سپاه فجر برگزار شد، اظهار کرد: دیدار و حضور عمومی مردم فارس با مقام معظم رهبری (مدظله) از مطالبات و درخواست‌های مردم فارس است.

او با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بازخورد فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی تصریح کرد: بازخورد فعالیت‌های مذهبی و مرتبط با شهدا باید بر این مبنا باشد که مخاطب به تفکر وا داشته شود. مهم است که کارگردان و کسی که طراحی یک کار هنری را انجام می‌دهد حرکتش باعث دقیقه‌ای تفکر شود.

امام‌جمعه شیراز افزود: متأسفانه در جهان معاصر با حجم اطلاع‌رسانی زیاد، فرصت تأمل و تفکر را نمی‌دهد؛ بنابراین اگر موضوع و اندیشه‌ای شکل بگیرد که فرد به تفکر وا داشته شود می‌تواند در مقابل افکار مخالف بایستد و طراحی این قضیه بسیار مهم است.

او با تأکید بر اینکه نباید برگزاری کنگره پایان کار باشد، اظهار کرد: پایان کنگره باید آغاز کار فرهنگی باشد، بنابراین باید دبیرخانه دائمی با شرح وظایف مشخص ایجاد شود که خروجی آن مقبول نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: دبیرخانه با شرح وظایف مشخص و مسئولیت شخصی توانمند از فردای کنگره شروع به کار کند تا ان‌شاءالله خروجی خوبی در این عرصه داشته باشیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار