رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به قم دستور تشکیل کارگروه مشترک را با تولیت مسجد جمکران جهت رفع مشکلات مالکیتی اراضی و موقوفات این مسجد صادر کرد.

 رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان قم و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به همکاری‌های مؤثر این سازمان با مسجد مقدس جمکران تاکنون در راستای تثبیت مالکیت و صدور اسناد، با اعلام تشکیل کارگروه مشترک فی‌مابین دو مجموعه، ابراز امیدواری کرد مشکلات مالکیتی و صدور اسناد اراضی و املاک و موقوفات این مسجد با پیگیری این کارگروه هرچه زودتر به اتمام برسد.

رئیس سازمان ثبت اسنادواملاک کشور  همچنین با تشکیل یکصدوبیست‌و‌نهمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی این سازمان و در ارتباط وبیناری با مدیران ثبتی سراسر کشور، از مدیران کل ثبت ۷ استان قم، البرز، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، سمنان و سیستان و بلوچستان خواست تا به علت کمتر بودن مساحت اراضی کشاورزی آنها در مقایسه با سایر استانها، با رفع موانع پیش رو و اعلام آنها به سازمان ثبت، تلاش کنند تا دو ماه آینده عملیات حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی کشاورزی را به اتمام برسانند.

بابایی با اشاره به جلسه‌ای که فردا در قرارگاه مرکزی صدور سند با حضور وزیر جهاد کشاورزی تشکیل خواهد شد، گفت: رفع تداخلات در حدنگاری اراضی کشاورزی، دستور کار جدی این جلسه خواهد بود چرا که این مهم در برخی استان‌ها با مشکلاتی جدی مواجه است و آمار خوبی را از آنها شاهد نیستیم و لازم با پای کار آمدن جدی‌تر وزارت جهادکشاورزی و پیگیری مدیران کل ثبت استانها، این روند تسریع گردد.

جوانی مدیر کل استان ثبت اسناد و املاک قم نیز در ابتدای جلسه گزارشی از روند پیشرفت صدور اسناد و حدنگاری این استان ارائه داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار