رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان تحصیل در مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه در استان تا ۲۰ شهریور ماه مهلت انتخاب رشته دارند.

ابوالفضل توسلی بیان کرد: ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) تا ۲۰ شهریور ماه تمدید شد که متقاضیان علاقمند به تحصیل در مراکز ۱۰گانه دانشگاه پیام نور در سیستان و بلوچستان می‌توانند در سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی به اضافه شدن رشته‌های پرمخاطب به رشته‌های مقاطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: با پیگیری مجدانه مسوولان دانشگاه برخی رشته‌های پرمخاطب به رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی به رشته‌های جدید دانشگاه پیام نور استان در سال تحصیلی جدید اضافه و در دفترچه انتخاب رشته قید شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: داوطلبانی که مایل به ثبت بدون کنکور در مراکز ۱۰ گانه دانشگاه پیام نور به عنوان تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور هستند، باید با توجه به ظرفیت محدود تعداد رشته‌های متعددی را انتخاب کنند.

وی گفت: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی دانشجو محور، مهارت آفرین و جامعه محور است، در این زمینه تاکنون ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان جذب شدند.

توسلی اظهار کرد: هدف ما توسعه عدالت آموزشی در مناطق دورافتاده و کم برخوردار منطبق بر بیانیه گام دوم است، اکنون ۱۰ مرکز دانشگاه پیام نور در سطح استان در شهرستان‌های زهک، زابل، زاهدان، خاش، سراوان، نیکشهر، چابهار، راسک، سوران و ایرانشهر فعال بوده که در مجموع پذیرای بیش از ۱۰ هزار دانشجوی بومی در سطح استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.