رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از بازداشت یک فروشنده موادمخدر با ۲۳ کیلوگرم مخدر حشیش خبر داد.

 سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر بازداشت یک فروشنده موادمخدر با ۲۳ کیلوگرم مخدر حشیش گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام رصد‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های صورت از فعالیت یکی از سوداگران مرگ در پایتخت با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه نهم با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات جنوب پایتخت شناسایی کنند. در همین راستا نیز پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس شده و دستور دستگیری این فرد صادر شد.

باباپور با اشاره به عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ برای دستگیری این فرد، گفت: در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۲۳ کیلوگرم حشیش از محل کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر فروش موادمخدر اعتراف کرد. 

وی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر درحال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار