جنبش انصارالله یمن حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به سوریه را نقض حاکمیت این کشور و قوانین بین‌المللی ارزیابی کرد.

 شبکه المسیره گزارش داد، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به المصایف سوریه را که نقض آشکار حاکمیت این کشور و قوانین بین‌المللی است، به شدت محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمد: ناکامی بسیاری از رژیم‌های عربی و اسلامی در قبال حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه، دشمن را به قلدرمآبی بیشتر تشویق کرد.

انصارالله در ادامه تاکید کرد: ما همبستگی کامل خود را با دولت و ملت برادر سوریه اعلام می‌کنیم و به آنها و خانواده‌های قربانیان این تجاوز شنیع تسلیت می‌گوییم. ما همچنین بر حق مشروع سوریه برای پاسخ به این جنایت و هرگونه نقض دیگری در خاک سوریه تأکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: ما از کشور‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که چرخه سکوت را بشکنند و به سمت اقدام جمعی در برابر تروریسم اسرائیل و آمریکا حرکت کنند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) به مناطقی در استان حماه سوریه حمله کرد که با واکنش پدافند هوایی، شماری از موشک‌ها رهگیری و سرنگون شد.

بر اثر این حمله تاکنون ۱۸ شهروند سوری به شهادت رسیده و ۳۷ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم اعلام شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار