استاندار بوشهر گفت: طی ۱۰ روز گذشته سه‎‌‎‌هزار قطعه زمین با کاربری مسکونی در این استان به مردم واگذار شد.

احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران خبرنگاران اظهار کرد: همچنین در این مدت ۱۰ روزه، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر تکمیل و به مردم واگذار شد.

وی بیان کرد: از مجموع سه هزار زمین واگذار شده سهم شهر‌ها ۲ هزار و سهم روستا‌ها یک هزار قطعه زمین بوده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در آمار واحد‌های مسکونی احداثی و واگذاری به مردم سهم روستا‌ها ۲ هزار و سهم مناطق شهری ۴۰۰ واحد بوده است.

محمدی زاده ادامه داد: در هفته دولت امسال با تلاش جمعی انجام شده عملیات اجرایی ۲ بیمارستان جدید در کنگان و عسلویه در جنوب استان بوشهر آغاز شد.

وی موفقیت‌ها در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، آموزش، پژوهش، حوزه فرهنگی و اجتماعی را مدیون تلاش جمعی همه مدیران و کارکنان دولت در استان بوشهر دانست.

محمدی‌زاده با اشاره به روند تجارت و بازرگانی در استان بوشهر تصریح کرد: در این عرصه استان به وضعیت خوبی رسیده به‌گونه‌ای که امروز دیگر بندر بوشهر در حال توسعه به منطقه ویژه اقتصادی و مجتمع بندری نگین است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر به مردم تحویل شد، ادامه داد: در هفته دولت امسال، ۴۰۰ مسکن در شهر‌ها و ۲ هزار واحد مسکونی در روستا‌های استان بوشهر تکمیل، افتتاح و به مردم واگذار شد.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌ها در حوزه راه، مسکن، درمان، آبرسانی و سد‌ها انجام شده، گفت: در سفر شهید رئیسی به استان بوشهر علاوه بر تکمیل و افتتاح ۲ سد قدیمی، ساخت ۲ سد دیگر ادامه یافت و ۲ سد جدید هم عملیات اجرایی آن آغاز شد که این طرح‌ها بخشی از اقدام‌های انجام شده در دولت سیزدهم بود.

وی با قدردانی از همه کارکنان دولت، مدیران، معاونین، مسئولان در ایجاد هم‌افزایی برای خدمت به استان بوشهر اضافه کرد: بدون تردید در دولت چهاردهم با حضور پزشکیان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت این خدمات و فعالیت‌ها تداوم می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.