مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیش از ۱۰۲ هزار نفر از خدمات این بنیاد در استان بهره‌مند هستند، گفت: ایلام از استان‌های پیشروی کشور در اجرای طرح سپاس و تکریم خانواده‌های معزز شهدا است.

محمد رحیمی در دومین جلسه فصلی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام اظهار کرد: امسال در حوزه اربعین حسینی امسال ۱۶ موکب با عنوان پیروان شهدا در مسیر‌های منتهی به مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار و خانواده‌های معزز شهدا راه اندازی و دایر شد.

وی با بیان اینکه ۶ زائرسرا در شهر مهران در طول ایام اربعین حسینی پذیرای خانواده‌ها، جامعه ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا بوده است، گفت: حدود چهار هزار نفر از خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران در ایام اربعین در این زائرسرا‌ها اسکان یافته و خدمات لازم به این عزیزان ارائه شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یادآور شد: در ایام اربعین علاوه بر خدمات اسکان و پذیرایی، فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای نیز در مرز مهران و در موکب بزرگ پیروان شهدا اجرا شد که با استقبال مناسب زوار و خانواده‌های معزز شهدا مواجه شد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، ابراز کرد: یکی از درخواست‌ها و مطالبات جامعه ایثارگری استان بهره‌مندی از تسهیلات بانکی است درخواست می‌شود بانک‌های استان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در اجرای طرح سپاس و قدردانی و تکریم خانواده‌های شهدا از استان‌های پیشرو در کشور است، افزود: بیش از هشتاد دستگاه اجرایی استان در راستای تکریم از خانواده‌های معزز شهدا مشارکت بسیار خوبی داشته اند.

برچسب ها: شهدا ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.