رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: آمادگی مدارس استان ایلام برای آغاز سال تحصیلی جدید از طریق ۳۰ گروه نظارتی در قالب اجرای پروژه مهر ارزیابی می‌شود.

علیرضا قریشی زاد اظهار کرد: مانور بازگشایی مدارس با رصد و نظارت ۳۰ گروه نظارتی استانی و شهرستانی در استان ایلام هم اکنون در حال اجرا است.

وی بیان کرد: ۱۵ گروه استانی و ۱۵ گروه شهرستانی و منطقه‌ای در قالب اجرای پروژه مهر مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف سنجش میزان آمادگی مدارس سطح استان برای بازگشایی ایمن و بدون دغدغه و استقبال از دانش آموزان در فضایی بانشاط و شاد، نظارت، پیگیری‌ها و ارزیابی لازم را انجام خواهند داد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: در این راستا، وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان، کلاس بندی، توزیع کتب درسی در بین دانش آموزان، وضعیت فضای فیزیکی و بهداشت عمومی مدارس، وضعیت نیروی انسانی، سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی و زیباسازی و فراهم کردن شرایط لازم برای حضور بانشاط دانش آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قریشی زاد با تاکید بر اینکه مانور پروژه مهر هم اکنون در سطح مدارس استان ایلام در حال انجام است، یادآور شد: بعد از پایان مانور بازگشایی با حضور ارزیابان و ناظران گروه‌های نظارتی استان، جلسه رصد و پایش بازدید‌های صورت گرفته برگزار و میزان آمادگی مدارس سطح استان را برای شروع سال تحصیلی جدید ارزیابی می‌شود.

وی بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده تا کنون آمادگی مدارس استان برای آغاز سال تحصیلی جدید و حضور دانش‌آموزان خیلی خوب ارزیابی شده است، بیان کرد: به مدارسی که مشکلات و کمبود‌هایی در راستای بازگشایی مدارس داشته‌اند نیز برای رفع کمبود‌ها و نواقص در فرصت باقی مانده تا بازگشایی رسمی مدارس، تاکیدات لازم ارائه شده است.

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.