بازرس کل استان فارس در بازدید از سرزده از بخش اتفاقات بیمارستان نمازی شیراز از وضعیت خدمات‌رسانی به بیماران در این بخش انتقاد کرد.

به دنبال بازدید‌های سرزده، رئیس منطقه ۳ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس، عملکرد کادر پزشکی، پرستاری و اداری اتفاقات بیمارستان نمازی شیراز در ارائه خدمات به بیماران مورد ارزیابی قرار گرفت.

کاظم اکرمی به همراه صادق زارع سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی، سیدمسلم مظهری مشاور بازرس کل، مدیر بیمارستان نمازی و... سرزده در اتفاقات بیمارستان نمازی حضور یافت.

در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید از محل بستری بیماران، تجهیزات پزشکی و دارویی مورد استفاده و... بازرسی و کنترل به عمل آمد. در این میان تعدادی از بیماران و همراهان آنها از وضعیت اتفاقات و نحوه ارائه خدمات گله‌مند بودند که بر این اساس بازرس کل استان پای صحبت‌های آنها نشست.

در جریان این بازرس کل استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پرستاران و کادر درمان این بیمارستان از وضعیت شلوغی بیمارستان و ارائه خدمات به بیماران انتقاد و بر ضرورت رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

اکرمی با بیان اینکه مسئولان استانی به ویژه حوزه علوم پزشکی باید تدابیری را برای رفع مشکلات موجود در اتفاقات بیمارستان نمازی اتخاذ کنند، از قول مساعد بازرسی استان برای رفع مشکلات تا حصول نتیجه خبر داد.

بازرس کل استان فارس با اشاره به اینکه تعداد مراجعان به این بیمارستان زیاد است، ادامه داد: مسئولان درمان در استان و شهر شیراز باید تمام هم و غم خود را بگذارند و به هر طریقی که ممکن است مشکلات موجود در بیمارستان نمازی را مرتفع کنند و بازرسی کل استان برای کمک به مسئولین دانشگاه علوم پزشکی آماده است.

او با انتقاد از ازدحام بیماران در راهرو‌های بیمارستان و عدم ارائه خدمات مناسب به آنها اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل ازدحام بیماران، برخی از آنها در راهرو‌ها تحت درمان هستند و این وضعیت اصلا در شان مردم عزیز که شایسته بهترین‌ها هستند، نیست بر همین اساس ضرورت دارد هرچه سریعتر تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود.

اکرمی با اشاره به اینکه برای کاهش مشکلات باید اتفاقات توسعه یابد، یادآور شد: در اینکه باید این مرکز درمانی توسعه یابد شکی نیست که البته مسئولان استان فارس و علوم پزشکی با اشراف آن را دنبال می‌کنند، اما این امر در طولانی مدت شدنی است بر این اساس باید به دنبال راهکار کوتاه مدت بود تا هرچه سریعتر این مشکلات حل شود.

رئیس منطقه ۳ سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس با تاکید بر اینکه بازرسی مشکلات موجود را هم از طریق مرکز و هم استان پیگیری خواهد کرد، بر توسعه این مرکز با امکانات موجود تاکید کرد و افزود: در این راستا باید در مدت کوتاهی وضعیت تغییر کند و نباید به دلیل کمبود بودجه کیفیت خدمان پایین باشد، هر چند کادر درمان خصوصاً پرستاران تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب می‎‌کنند.

او با اشاره به اینکه نمی‌توان منکر تلاش کادر درمان این بیمارستان بود، از برگزاری جلسه‌ای با محوریت بازرسی استان با حضور مسئولان امر طی چند روز آینده خبر داد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار