نتایج نهایی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ( مشاغل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور) از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شد.

نتایج نهایی یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی (مشاغل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور) از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی https://hrtc.ir اعلام شد.

با توجه به پایان مراحل بررسی مدارک و اعلام نمرات بخش ارزیابی تکمیلی مشاغل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور که توسط دستگاه پذیرنده نیرو انجام شده است، نتایج نهایی داوطلبان در پروفایل داوطلب قابل دریافت است.

بر اساس اعلام دستگاه مربوطه داوطلبان پذیرفته شده نهایی جهت اطلاع از زمان و مکان سایر مراحل استخدامی لازم است طی روز‌های آتی به وب سایت سازمان "سازمان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور" مراجعه کنند.

گفتنی است، نمره کل نهایی، بر اساس بخش شرایط اختصاصی دستگاه مندرج در دفترچه‌ی راهنمای آزمون محاسبه شده است و چنانچه تغییری در نمره مکتسبه بخش آزمون کتبی به وجود آمده، مربوط به عوامل امتیازآور (ضریب بومی یا امتیاز قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده) است که در مرحله بررسی مدارک توسط دستگاه پذیرنده نیرو اصلاح شده است. ضمنا داوطلبانی که به نتایج بخش ارزیابی تکمیلی اعتراض دارند می‌توانند از طریق دستگاه مربوطه اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار