رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف محموله عطر و ادکلن خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این پلیس خبرداد.  

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: مأموران این پلیس در رصد‌های اطلاعاتی از انتقال محموله‌های قاچاق به انبار ساختمانی  در محدوده بازار تهران مطلع شدند و تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مالک یک ساختمان اداری و تجاری  در محدوده "پامنار" تهران با استفاده از خودرو‌های باری مقدار فراوانی ادکلن و عطر قاچاق در این مکان دپو کرده است.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این مکان پرداخته که در نتیجه موفق به کشف تعداد ۵۳۸ عدد انواع عطر و ادکلن خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را ۱۵  میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک مالک اموال کشف شده  دستگیر که پس از تکمیل  پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم نیز تقاضا می‌شود هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار