فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی گفت: راه آهن اندیمشک - خرم آباد موجب رشد و توسعه منطقه می‌شود.

یوسف زمانی‌اصل فرماندار اندیمشک روز دوشنبه در جریان بازدید از تجهیز کارگاه اجرای طرح ریلی اندیمشک _ خرم آباد گفت: صنعت حمل‌ونقل ریلی از شاخص‌های مهم توسعه یافتگی کشورها است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین صنعت‌های جهانی در بخش حمل مسافر و بار خدمات چشمگیری به مردم ارائه می‌دهد.

او با بیان اینکه اجرای این طرح مهم می‌تواند بخش زیادی از دغدغه‌های ساکنان منطقه را برطرف کند، افزود: امنیت بالا و هزینه‌های مناسب در بحث حمل و نقل ریلی، استقبال عموم را از این صنعت در منطقه افزایش داده است.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: عبور این طرح از بخش الوار گرمسیری اندیمشک در رفاه ساکنان این منطقه و رشد و توسعه آن نقش بسزایی خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: بخش الوار گرمسیری اندیمشک از ظرفیت‌های مطلوبی برخوردار است و با تحقق و اجرای این طرح، استفاده بهینه‌ای از این ظرفیت خواهد شد.

عملیات اجرایی قطعه ۲۱۹ کیلومتری راه آهن خرم آباد - پلدختر - اندیمشک بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با وزارت راه و شهرسازی به ارزش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال منعقد و عملیات آن آغاز شده است.

این طرح مهم و راهبردی تکمیل کننده کریدور شمال - جنوب و غرب به مرکز کشور است که بندر امام خمینی (ره) را به شمال غرب و سایر نقاط وصل و دسترسی مناسبی فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار