معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: استفاده از توان تخصصی و مدیریتی فرزندان شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌ها است.

اکبر پورات در نشست با فرزندان شاهد استان بوشهر با بیان اینکه فرزندان شهدا یادگاران شهدای گرانقدر هستند اظهار کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا است و فرزندان شهدا نماد بزرگ منشی و شرافت ایران اسلامی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه انشاالله با عمل خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اولویت مهم و وظیفه همه ما مسئولان است.

وی افزود: هیچ سازمانی در استان بوشهر نباید نسبت به حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اهمال و کم‌کاری داشته باشد و در راستای قانون باید حمایت همه جانبه از فرزندان و خانواده شهدای عزیز صورت گیرد.

پورات به تأثیرات مثبت حضور فرزندان ایثارگران و شاهد در بدنه دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: استفاده از توان تخصصی و مدیریتی فرزندان شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌ها است و در سه سال گذشته طبق قولی که داده بودیم و با حمایت استاندار بوشهر از این عزیزان در پست‌های مدیریتی استان استفاده کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی صورت گرفته تا در بحث تهیه جهیزیه برای فرزندان ایثارگر، جانباز و شاهد استان و مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال آنان با حمایت از صنایع مستقر در استان بوشهر اقدامات مناسبی انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی جهت دیدار منظم از خانواده شهدا و ایثارگران همانند گذشته در دستور کار قرار خواهیم داد و در زمینه مسکن و واگذاری زمین به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هم پیگیری‌های لازم با اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان انجام شده است.

در این نشست فرزندان شاهد به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف مدیریتی، سازمانی و مشکلات مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در میان گذاشتند و پورات نیز دستورات لازم در راستای رفع و پیگیری مسائل آنان صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.