رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق اعلام و هماهنگی سازمان حج و زیارت پرواز‌های حج عمره از ۲۸ شهریور از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تمامی ناوگان هوایی کشور آماده پذیرش و انجام پروازهای حج عمره هستند، گفت: در حال حاضر با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پروازهای حج عمره به توافق رسیده ایم و این شرکت پروازها را انجام می دهد.

وی ادامه داد: دو فروند هواپیمای پهن پیکر در ایران ایر این پروازها را انجام می دهند و از سویی با توجه به تقاضای مسافر و زائر تعداد پرواز و ناوگان افزایش می یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: سازمان‌هواپیمایی کشوری تمامی مجوزهایی که برای انجام عملیات حج عمره  لازم بوده را دریافت خواهد کرد و هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد و امیدواریم کشور عربستان هم در این بخش همکاری لازم را برای  عملیات  حج انجام دهد.

محمدی بخش تاکید کرد: امیدواریم اولین پرواز حج عمره در ۲۸ شهریور ماه طبق اعلام سازمان حج و زیارت از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

 

برچسب ها: حج عمره ، پرواز حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار