حزب‌الله لبنان اعلام کرد با چندین دسته پهپاد انتحاری سکو‌های گنبد آهنین را در بلندی‌های جولان اشغالی هدف گرفته است.

حزب‌الله لبنان از عملیات پهپادی علیه سکو‌های گنبد آهنین در بلندی‌های جولان اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت سلحشور و شریف آن و نیز در واکنش به تعرضات دشمن به روستا‌های جنوبی به خصوص منطقه خربه سلم، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه مورخه ۰۸-۰۹-۲۰۲۴ با چندین دسته پهپاد انتحاری به منطقه الزاعوره و سکو‌های گنبد آهنین و اماکن استقرار نظامیان دشمن حمله کردند که پهپاد‌ها مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کرده و نظامیان دشمن کشته و مجروح شدند.

حزب‌الله در بیانیه دیگری از حمله موشکی به پایگاه السماقه در منطقه اشغالی کفرشوبای لبنان خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی پیش از این، از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در چندین شهرک صهیونیست‌نشین در شمال اراضی اشغالی از بیم حمله پهپادی خبر داده بودند.

این رسانه‌ها اعلام کردند آژیر‌های هشدار در شهرک‌های «کریات شمونه»، «سنیر» و «دان» در الجلیل، «تل حای»، «سدیه ناحمیاه»، «کفار بلوم»، «عمیر»، «کفار یوفال» و «بیت هیلل» به صدا درآمده است.

شبکه المنار هم گزارش داد پهپاد‌های انتحاری از لبنان با عبور از موشک‌های پدافندی وارد شمال اراضی اشغالی شده و آژیر‌های هشدار در مناطق «اصبع الجلیل» و «الجلیل شمالی» به صدا درآمده و انفجار‌هایی از منطقه «الزاعوره» در بلندی‌های جولان اشغالی به گوش رسیده است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار