رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی با اشاره به پایان مسابقات مردان و زنان بسکتبال سه به سه استانی گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های بیرثانیه ارومیه، یونیک و ژین مهاباد در رده‌های مختلف مقام قهرمانی را کسب کردند.

اسماعیل نوری رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بسکتبال رده سنی آزاد سه در سه استانی با حضور ۲۱ تیم در بخش آقایان و مسابقات سه در سه در بخش بانوان و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بانوان اضافه کرد: مسابقات در بخش بانوان و با حضور ۳۶ تیم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن باشگاه بیرثانیه ارومیه برگزار شد.

نوری ادامه داد: بعد از برگزاری ۷۶ بازی، در رده نونهالان که با حضور هشت تیم برگزار شد، تیم بیرثانیه ب توانست با کسب جایگاه اول به قهرمانی برسد و تیم بیرثانیه الف هم مقام دوم و تیم داهاتو مهاباد ن هم مقام سوم مسابقات را کسب کرد؛ در این رقابت ها، سانای سیداکبری از تیم بیرثانیه ب به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

وی با اشاره به رقابت رده نوجوانان افزود: در این رده که با حضور ۱۲ تیم انجام شد، تیم بیرثانیه الف مقام اول، تیم امید مهاباد مقام دوم و تیم توار مهاباد مقام سوم را کسب کردند، سارینا قرنی از تیم توار مهاباد هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات این رده انتخاب شد.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی با اشاره به مسابقات رده جوانان بیان کرد: در رده جوانان نیز ۱۰ تیم حضور داشتند که تیم یونیک مهاباد مقام اول را از آن خود کرد، تیم بیرثانیه به مقام دوم رسید و تیم بوکان مقام سوم مسابقات را کسب کرد؛ ساغر سلحشور از تیم بوکان به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات رده جوانان معرفی شد.

نوری با اشاره به برگزاری مسابقات رده آزاد بسکتبال سه در سه گفت: در رده سنی آزاد که ۶ تیم حضور داشتند، تیم ژین مهاباد اول شد، تیم بیرثانیه در رده دوم ایستاد و تیم بوکان مقام سوم را به خود اختصاص داد؛ غزل سیروانی از تیم ژین مهاباد به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات رده آزاد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.