مجموعه تفریحی ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری، با مساحتی حدود ۲۸۸۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

 آیین بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری با حضور احمد علوی، عضو شورای شهر تهران، امیر شهرابی، شهردار منطقه ۱۴ و مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد.

سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته توسط شرکت اتوبوسرانی تهران به‌ویژه مدیرعامل این مجموعه جهت بهره‌برداری مجدد از مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری گفت: مجموعه حاضر پس از ۷ سال در منطقه ۱۴ به بهره‌برداری می‌رسد، در حالی که پیش از این، دو مجموعه استخر ایثارگران و مجموعه ورزشی محمدرضا ملاباقری در این منطقه فعال بوده‌اند.  

به گفته وی بدون تردید افتتاح مجدد مجموعه ملاباقری که سال‌ها بلااستفاده مانده بود، می‌تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری (مهروزان سابق) اظهار کرد: به همت همکارانمان در شرکت واحد اتوبوسرانی، مجموعه ورزشی فرهنگی مهرورزان که اکنون به نام شهید محمدرضا ملاباقری مزین است، امروز پس از هفت سال دوباره به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه بنا بر گزارشات منطقه ۱۴ از جمله مناطق کم‌برخوردار از حیث مجموعه ورزشی محسوب می‌شود، گفت: با بهره‌برداری مجدد از مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری، شهروندان منطقه ۱۴ و همکاران ما در شرکت اتوبوسرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

امیر شهرابی، شهردار منطقه ۱۴ در ادامه با بیان اینکه این مجموعه ورزشی با مساحت ۲،۸۸۴ مترمربع، شامل سالن توپی به مساحت ۶۲۵ مترمربع با زمین ورزش چندمنظوره برای رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال و دارای سکوی تماشاچیان است، افزود: فرآیند بازسازی این مجموعه از دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و مجدداً به بهره‌برداری رسید.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مجموعه ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری به‌طور کامل بازسازی و توسعه یافته است، یادآور شد: این مجموعه شامل بخش‌های آبی و سالن‌های ورزشی است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرانه ورزشی منطقه ۱۴ و مرتفع شدن نیاز ورزشی و تفریحی بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش در این بخش از پایتخت ایفا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار