سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: آمادگی کامل برای انجام تمامی پرواز‌های حج عمره را از زمانی که اعلام کنند داریم و پرواز‌های حج عمره امسال هم از طریق ۲ فروند هواپیمای پهن پیکر امکان پذیر خواهد بود.

حسام قربانعلی، سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای انجام پروازهای حج عمره را دارد گفت: پیش از انجام پروازهای حج تمتع تمامی برنامه ریزی ها و مجوزهای لازم اخذ شده بود و در حال حاضر هم آمادگی کامل برای جابه جایی زائران و مسافران این مسیر داریم.

وی افزود: تمامی ناوگان حمل‌ونقل هوایی در ایران آماده انجام پروازهای حج عمره هستند و سرویس های لازم هم انجام شده و در حال حاضر ۲ فروند هواپیمای پهن پیکر برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در صورت اعلام اسامی مسافران و اقدامات و هماهنگی های لازم از سوی سازمان حج وزیارت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم مجوزهای پروازی را از کشور عربستان دریافت می‌کند. 

او یادآور شد: در حال حاضر هیچ مشکلی از لحاظ اعزام مسافران به کشور عربستان برای جابه جایی زائران وجود ندارد و مجوزهای لازم را دریافت خواهیم کرد.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار