سردار محمدحسین بابایی گفت: اشتغال از نیازهای اساسی کشور است و این بنیاد همه‌جانبه از کارآفرینان پشتیانی و حمایت می‌کند.

سردار محمدحسین بابایی مدیر توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج در جمع کارآفرینان برتر سمنان در سالن شهید بسطامی سپاه قائم(عج) استان گفت: هر چه مردم و کارآفرینان بیشتر پای‌کار بیایند، همه مکلف به پشتیبانی هستند و بنیاد تعاون بسیج پشتیبانی همه‌جانبه در این عرصه را در برنامه دارد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همه‌ساله راهبردهایی را در آغاز سال تعیین می‌فرمایند و امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد و تاکید ایشان در روز تنفیذ ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان هم باز بر مباحث اقتصادی بود.

وی افزود: بنیاد تعاون بسیج بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان بسیج، مکلف به فعال کردن عامه مردم در عرصه‌های اقتصادی هجده‌گانه‌ای است که در جامعه جریان دارد.

سردار بابایی با بیان اینکه این بنیاد وظیفه هدایت، حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان را دارد، گفت: به‌کارگیری تمام امکانات دولتی و غیردولتی، خیران و نهادها در عرصه تولید که حول محور بسیج جمع شده‌اند، به جدیت دنبال می‌شود.

مدیر توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج با اشاره به اینکه بنیاد تعاون بسیج به‌منظور جهش در عرصه تولید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر استان مدیر بنیاد تعاون بسیج معرفی می‌کند، اظهار امیدواری کرد: با کمک مردم، خیران و دستگاه‌های دولتی، کارخانه‌ها، و صنعتگران، باید کاری کرد مردم به صورت جدی و با انگیزه و امید بیشتری وارد عرصه تولید و اقتصاد شوند تا جنگ اقتصادی دشمنان را همچون دیگر نبردهای سخت و نرم شکست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار