مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ثبت یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان طی روزهای دهم الی شانزدهم شهریورماه خبر داد.

منصور کیایی  در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان از ثبت یک میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان طی روزهای دهم الی شانزدهم شهریورماه  یا همان تعطیلات پایانی ماه صفر خبر داد.

وی با بیان اینکه محور گرمسار به سمت آرادان پرترددترین محور استان سمنان طی این روزها بوده است، افزود: پرترددترین روز نیز در مسیر مشهد به واسطه تردد زائران رضوی از محورهای مواصلاتی استان سمنان نیز دوازدهم شهریورماه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه در این روز به تنهایی دو و نیم برابر یک روز عادی در استان سمنان تردد صورت گرفته است، تاکید کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در دوره پیک سفر نزدیک به سه هزار تردد بوده است.

کیایی با بیان اینکه میانگین ترددها در این بازه زمانی در حدود ۱.۵ برابر میانگین ترددهای ۵ ماهه ابتدای امسال بوده است، تاکید کرد: در بازه زمانی دهم تا شانزدهم شهریورماه سال جاری همچنین خودروهای سه استان تهران مازندران و خراسان شمالی بیشترین تخلفات ثبت شده را داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار