جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و کمیته‌های مقاومت فلسطین عملیات شهادت طلبانه امروز در مرز کرانه باختری با اردن را پاسخ مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه ای، اجرای این عملیات شهادت طلبانه را پاسخی مشروع به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین دانست.

منابع خبری امروز یکشنبه از عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه «النبی» در مرز کرانه باختری و اردن و به هلاکت رسیدن ۳ صهیونیست در جریان این عملیات خبر دادند. برخی منابع خبری گفتند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بوده و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه شده است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه خود تاکید کرد که انجام چنین عملیات‌های بی نظیر و شجاعانه برای کمک به پیروزی ملت فلسطین و گرفتن انتقام خون شهدای آنها است.

این بیانیه افزود: این عملیات ثابت کننده شکست توافقنامه‌های شرم آور سازش است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین از جوانان عرب خواست که از جوان قهرمان اردنی الگو بگیرند و برای نبرد عزتمندانه و با کرامت در مقابل دشمن صهیونیستی برنامه ریزی کنند.

همچنین کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای عملیات شهادت طلبانه در گذرگاه النبی را پاسخی بی نظیر به جنایات نسل کشی رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین و مظهر شکست امنیتی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی دانست.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه بیانیه خود، این عملیات شهادت طلبانه را پیامی به صهیونیست‌ها و سران آنها مبنی بر اینکه هرکس آتش برافروزد، خود در آن خواهد سوخت دانست.

این بیانیه همچنین افزایش روز افزون انتقام خون شهدای فلسطین را از دیگر پیام‌های این عملیات شهادت طلبانه عنوان کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که جبهه‌های مقابله با دشمن صهیونیستی تضعیف نشده و اشغالگران را غافلگیر خواهند کرد.

این کمیته‌ها از توده‌های مردم فلسطین و امت اسلام خواستند که آتش انقلاب را علیه دشمن و حامیان او برافروزند.

منابع خبری امروز یکشنبه از عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه «النبی» در مرز کرانه باختری و اردن و به هلاکت رسیدن ۳ صهیونیست در جریان این عملیات خبر دادند.

برخی منابع خبری گفتند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بوده و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه شده است.

اخیرا نیز در عملیاتی ضدصهیونیستی به سمت یک اتوبوس در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری تیراندازی شد و سه صهیونیست کشته شدند.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار