رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: مهرواره هوای نو، فرصتی ارزشمند برای هنرمندان، قاریان قرآن کریم و مداحان است.

پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهرواره هوای نو در سال ۱۴۰۳ با حضور چشمگیر هنرمندان، قاریان و مداحان و ... برگزار می‌شود که سبب کشف استعداد‌ها نیز می‌شود.

او بیان کرد: امکان شرکت مداحان، عکاسان، قاریان، تدوینگران، شاعران آیینی، هیات‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مجموعه‌های تربیتی، مجموعه‌های مردمی، مجموعه‌های جهادی، مجموعه‌های هنری و رسانه ای، موکب داران و بانوان فعال فرهنگی در مهرواره هوای نو وجود دارد.

پورقیومی اظهار داشت: در مهرواره هوای نو در همه رشته‌ها امکان ثبت نام وجود دارد و در هر رشته باید به صورت مجزا ثبت نام کرد همچنین در بعضی رشته‌ها نیز باید اطلاعات شخصی وارد شود تا ثبت نام افراد کامل شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: با اتمام ثبت نام و دریافت پیغام با عنوان اطلاعات با موفقیت ثبت شد پیامک ثبت نام ارسال می‌شود.

او بیان کرد: ثبت نام در مهرواره تا ۳۱ شهریور تمدید شده است و علاقه‌مندان برای ثبت نام در سومین مهرواره هوای نو به وبگاه مربوطه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.