نماینده مردم اهواز، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح پس از بالا بردن پرچم خانم ام‌البنین را بی عدالتی دانست.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیسکالیفه شدن و پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح ورزشکار خوزستانی در پارالمپیک پاریس، گفت: اقدامی که در حق بیت سیاح ورزشکار تیم پرتاب نیزه در پارالمپیک پاریس انجام شد، نوعی بی‌عدالتی داوران پارالمپیک بود و چیزی از ارزش‌های این قهرمان کاسته نخواهد شد و صادق عزیز برای ما قهرمان خواهد بود. 

او افزود: بیت‌سیاح نشان داد که معلولیت محدودیت نیست و جلوی ورزش حرفه‌ای را نخواهد گرفت و هرچقدر در عرصه المپیک نتایجی که انتظار می‌رفت کسب نشد، در پارالمپیک نشان دادیم که ورزشکاران ایرانی توانمندی بالایی دارند. 

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: عشق و ارادت مردم خوزستان به اهل‌بیت و بانو ام‌البنین باعث شد تا بیت سیاح ورزشکار خوزستانی پرچمی مزین به نام این بانو را نشان دهد که منجر به این بی‌عدالتی شد. 

این مقام مسئول اضافه کرد: کمیته بین‌المللی پارالمپیک و مسئولان برگزاری این مسابقات باید نسبت به این موضوع عادلانه‌تر برخورد می‌کردند تا حق ورزشکار قهرمان خوزستانی ضایع نشود.

آقای یوسفی با بیان اینکه ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پارالمپیک توانایی‌های خود را نشان‌ داده‌اند، توضیح داد: در عرصه ورزش، استان خوزستان حرف برای گفتن دارد که این را در عرصه‌های جهانی نیز نشان داده‌ایم.

برچسب ها: خوزستان ، پارالمپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار