معاون حمل و نقل ترافیک منطقه دو گفت: با هدف آرام سازی ترافیکی ۳ نقطه حادثه خیز بزرگراه شهید چمران ایمن سازی شد.

محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲گفت: بزرگراه شهید چمران به عنوان یکی از معابر مهم شهر تهران، روزانه بیشترین حجم ترافیک ورودی در ساعات صبحگاهی و بیشترین ترافیک خروجی در ساعات شامگاهی را دارد و در همین راستا ارتقای ایمنی این بزرگراه در دستور کار منطقه قرار دارد.

وی افزود: پس از بازدید‌های میدانی صورت گرفته و با هماهنگی پلیس راهور منطقه ۳ نقطه حادثه خیز در بزرگراه شهید چمران شناساسس و نسبت به رفع خطر این نقاط اقدام شد.

کریمی گفت: پیاده راه مقابل بوستا ن یاسمن در محور جنوب بزرگراه چمران یکی از نقاط حادثه خیز بودکه رفتار‌های غلط ترافیکی راکبین موتورسیکلت و حرکت در قسمت پیاده راه و پشت حفاظ‌های طولی فلزی منجر به حوادث می‌شد که با نصب یک شاخه حفاظ فلزی طولی و نصب استوانه ترافیکی، این قسمت از بزرگراه ایمن سازی شد.

وی رفیوژ وسط ایستگاه اتوبوس تندرو باقرخان شمال منشعب ازبزرگراه چمران را ازدیگر نقاط شناسایی شده برشمرد و گفت: با توجه به کوتاهی جدول رفیوژ وسط، قرار گرفتن بیمارستان امام خمینی (ره) در پیرامون آن و نیز تردد آسان خودرو‌ها در این قسمت از بزرگراه و پارک در رفیوژ وسط؛ خطراتی را برای رانندگان و عابرین پیاده به همراه داشت که طی یک اقدام کارشناسی شده ایمن سازی این قسمت از بزرگراه با مسدود شدن و نصب ۱۵۰ متر طول حفاظ طولی فلزی (گاردریل) انجام شد.

کریمی در پایان گفت: نصب ۱۵ عدد استوانه ترافیکی در سرجناغی رمپ ورودی به بزرگراه شهید حکیم منشعب از بزرگراه چمران شمال از دیگر اقدامات پیشگیرانه و ایمن سازی در این محور بزرگراهی بود.

برچسب ها: حادثه خیز ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار