استاندار کردستان گفت: دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم نقش بسیار مهمی دارد، زیرا این دانشگاه است که با پرورش مربیان و معلمان آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند.

اسماعیل زارعی کوشا در هشتمین جلسه کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان کردستان در سنندج گفت: دانشگاه فرهنگیان استان جزو دانشگاه‌های موفق کشور است و مجوز واحد استانی نیز اخذ شده که کاری ارزشمندی می‌باشد و همه دستگاه لزوم بر حمایت از این دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه آغاز سال جدید تحصیلی با میلاد پیامبر اکرم (ص) مصادف شده است: گفت: برای دانشجویان جدید الورود برنامه و جشن شایسته‌ای که باعث انگیزه برای دانشجویان سال اولی باشد دانشگاه فرهنگیان برگزار کند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: امسال ۷۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان پذیرش خواهند شد.

شهاب ارکیان افزود: سالن ورزشی دانشگاه فرهنگیان آماده بهره‌برداری برای سال تحصیلی جدید است و انتظار داریم دستگاه‌ها در بحث تجهیز فضای خوابگاهی و آموزشی حمایت‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید امسال ۲ هزار و ۱۹۷ دانشجو برای ارزیابی تکمیلی صلاحیت معلمی به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده است، افزود: از این تعداد هزار و ۴۳۷ نفر مرد و ۷۶۰ نفر زن هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان افزود: از آمار ذکر شده ۸۲۶ نفر به نتایج صلاحیت معلمی اعتراض داشته اند که نتیجه در این مورد به زودی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.