مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: پست‌های برق سیار در شهرک‌های صنعتی کاسپین و آراسنج آماده بهره برداری و اتصال به شبکه توزیع برق است.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و حمایت از سرمایه گذاران و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت دستگاه‌های ذیربط به ویژه سازمان برنامه و بودجه، برق منطقه‌ای زنجان و شرکت توزیع نیروی برق تکمیل و افزایش ظرفیت زیرساخت‌ها برق مورد نیاز صنایع با اولویت اراضی واگذار شده و با ظرفیت ۵۰ مگاوات در شهرک‌های صنعتی کاسپین (که به بهره برداری رسیده و در مرحله اتصال از پست برق به شبکه توزیع است) و در شهرک صنعتی آراسنج نیز در مرحله نصب ترانس بوده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای این طرح‌های زیرساختی و زیربنایی یک هزار میلیارد ریال بوده که به صورت مشارکتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان برنامه و بودجه استان و برق منطقه‌ای زنجان تامین شده است.

صفاری اضافه کرد: با احداث این پست‌های برق، مشکلی در خصوص تامین برق برای سرمایه گذاران جدیدی که در فاز‌های بعدی در این شهرک‌ها مستقر می‌شوند وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: در سال آینده پست‌های برق جهت افزایش میزان ظرفیت و تامین برق واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین ۲ (آبیک و حیدریه) با ظرفیت تولید برق ۷۵ مگاوات و با سرمایه گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار