شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از روشن ماندن تیر چراغ برق در روز روشن در شهر باغستان استان تهران گلایه کرد.

یکی از موضوعاتی که این روز‌ها دغدغه اغلب مردم کشورمان شده است روشن ماندن تیرهای چراغ برق در روز روشن است. مدتی است به دلیل مصرف بالای برق توصیه‌هایی در خصوص صرفه جویی در مصرف برق به مردم کشور داده شد تا از قطعی آن جلوگیری شود. اما گاهی در برخی از معابر شاهد روشن ماندن تیر‌های چراغ برق هستند و این موضوع آنها را آزرده خاطر کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از روشن ماندن تیر چراغ برق در یکی از خیابان‌های شهر باغستان از توابع شهرستان شهریار استان تهران گلایه کرد و همچنین از مسئولان درخواست رسیدگی در تمام نقاط کشور را دارد، زیرا به گفته ایشان در بسیاری از معابر و خیابان‌ها بار‌های شاهد روشن ماندن تیر‌های چراغ برق بوده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛ یک موضوعی هست که ممنون میشم پیگیری کنید. مدام گفته می‌شود انرژی برق کم هست و در مصرف آن صرفه جویی کنیم، اما بار‌ها در معابر و امکان عمومی دیده ایم تیر‌های چراغ برق طی روز روشن هستند.
بنده تصویری از روشن ماندن تیرچراغ برق در شهر باغستان شهریار ارسال می‌کنم که مشاهده می‌کنید. بنده اغلب در حال رفت و آمد به تهران و کرج هستم و در خیلی از خیابان‌ها این وضعیت هست.


بیشتر بخوانید:

نارضایتی شهروندان از روشن ماندن چراغ‌های پارک ملت رودسر در روز روشن + فیلم


روشن ماندن تیر چراغ برق

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار