الاهلی عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که دیدار با پرسپولیس را با یک روز تاخیر برگزار کند.

الاهلی در نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا دوشنبه هفته آینده از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد. این بازی قرار است که در ورزشگاه ملک عبدالله در شهر جده برگزار شود.

روزنامه الریاضیه عربستان نوشت که باشگاه الاهلی در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است که دیدار با پرسپولیس با یک روز تاخیر برگزار شود.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم میزبان باید ورزشگاه خود را ۴۸ ساعت قبل از برگزاری بازی در اختیار نمایندگان AFC قرار دهد.

الاهلی نمی‌تواند چنین شرایطی را فراهم کند چرا که یک روز قبل از بازی پرسپولیس برابر الاهلی دیدار الاتحاد با الوحده در لیگ عربستان در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار خواهد شد و به این ترتیب الاهلی نمی‌تواند در زمان مقرر ورزشگاه را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد.

الاهلی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده که یا بازی را با تاخیر یک روزه برگزار کند و یا این‌که اجازه دهد در همین ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کند.

البته روزنامه سعودی اسپورت مدعی شد که قطعا دیدار پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار خواهد شد و تغییری در مکان میزبانی به وجود نخواهد آمد.

روزنامه الریاضیه نیز اعلام کرد که بسیار بعید است که درخواست الاهلی برای تاخیر این بازی با موافقت AFC مواجه شود و این احتمال وجود دارد که بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
میخواد وقت بده پرسپولیس به دلیل نابلدی انصراف یده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
تو یک نابغه ای !!!
آخرین اخبار