شرکت آبفای خراسان شمالی، در ادامه اقدامات فرهنگی و آموزشی خود، با گسترش فعالیت مستمر گروه مروجان فرهنگ مصرف بهینه‌ آب، گام موثری در جهت مدیریت مصرف و صرفه جویی برداشته است.

حکمت الله عزیزی مشاور مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت با انجام اقدامات موثر فرهنگی علاوه بر تبلیغات محیطی، توزیع بروشور‌های اصول صرفه جویی در مدارس، ادارات و اماکن عمومی و فعالیت‌های آموزشی، در راستای ترویج فرهنگ سازگاری با کم آبی اقدام به حضور گروه مروجان فرهنگ مصرف بهینه‌ی آب در بین اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط استان نموده است.
عزیزی افزود: طرح مروجان مصرف بهینه آب با هدف ترویج مصرف اصولی آب، فرهنگ سازی و آگاه بخشی هم استانی‌ها برای مدیریت مصرف آب، بررسی و کنترل مصارف غیرضروری و جلوگیری از هدر رفت آب در سطح استان فعال است.
وی عنوان کرد: این گروه با تجهیز یک دستگاه مینی بوس و باحضور در پارک ها، خیابان ها، میادین، سالن‌های ورزشی و.. در سطح استان با ارائه آموزش‌های لازم به اقشار مختلف جامعه مانند کودکان، نوجوانان، زنان خانه دار، کارمندان سهم مهمی را در مدیریت مصرف بهینه آب در گذر از تابستان سال ۱۴۰۳ بر عهده گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این گروه در ایام پایانی ماه صفر نیز به همراه همکاران مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و یک دستگاه مینی بوس آزمایشگاه سیار جهت پایش و سنجش کیفیت آب موکب‌های در مسیر منتهی به مشهد مقدس، در مواکب حضور یافتند و ضمن اطمینان از صحت، سلامت و بهداشت آب، روش‌های مصرف بهینه آب را به خادمان آموزش دادند.

برچسب ها: آب ، صرفه جویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.