مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز جشن عاطفه ها، گفت: ۱۹ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در استان زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

جاسم محمدی اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود و مردم نوع‌دوست استان با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد در سال‌های گذشته، افزود: با همت مردم خیر و نیکوکار استان، سال‌گذشته ۷۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و بین‌دانش‌آموزان توزیع شد.

به گفته محمدی، سال گذشته بیش از ۲۸ هزار بسته نوشت‌افزار در قالب جشن عاطفه‌ها با همکاری همه دستگاه‌ها، ارگان‌های خدماتی و حمایتی، نهاد‌های مردمی، ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر و موسسات و مراکز خیریه به صورت همزمان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تویع نوشت‌افزار و کمک به دانش‌آموزان نیازمند همه ساله از سوی ارگان‌های مختلف انجام می‌شود گفت: امسال نیز برای دومین بار این کمک‌ها به صورت ساماندهی شده و در قالب یک طرح اجرا می‌شود تا از موازی‌کاری جلوگیری و تعداد بیشتری از دانش‌آموزان نیازمند بتوانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

وی از راه‌اندازی دوباره خوابگاه دانش‌آموزی در بازفت خبر داد و گفت: این خوابگاه دانش‌آموزی بعد از شیوع کرونا تعطیل شده بود و از اول مهر امسال برای اسکان دانش‌آموزان ایتام و نیازمند استان فعال می‌شود.

محمدی ادامه داد: هم‌اکنون ۴۵ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری با جمعیتی بیش از ۱۰۲ هزار نفر معادل ۱۵ درصد جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار