عربی با بیان اینکه رفع مسایل حقوقی حبله‌رود از مهم‌ترین مشکلاتی است که باید از سوی دستگاه قضایی پیگیری شود، گفت: بحران کم‌آبی تاکنون بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال به کشاورزان این منطقه خسارت وارد کرده است.

عربی نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در جلسه بررسی تنش آبی با حضور نمایندگانی از کشاورزان غرب استان سمنان در محل دادگستری گرمسار، با اشاره به بحران کم‌آبی و تاثیر آن در حیات و توسعه شهرهای غرب استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی برای رفع مشکلات حقوقی مردم گرمسار در پایین دست حبله‌رود با روستاهای بالادست در فیروزکوه ضروری است.وی افزود: از ۲ سال قبل تاکنون بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال خسارت به کشاورزان در شهرهای غربی استان سمنان وارد شده و مسئولان مرتبط با موضوع در استان تهران و وزارت نیرو باید پاسخگوی مردم این منطقه باشند.

وی با اشاره به اینکه ویلاسازی و تصرفات غیر مجاز در بستر حریم رودخانه کاملا مشهود است، گفت: وزارت نیرو موظف است نسبت به جبران خسارت کشاورزان گرمساری اقدام کند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تاکید اینکه کوتاهی برخی مدیران باعث نابودی یک شهر می‌شود و از کوچکترین حق مردم گرمسار و آرادان در قبال کوتاهی‌ مدیران نمی‌گذریم، ابراز کرد: ایجاد یک شعبه قضایی مشترک برای رسیدگی به این مشکل می‌تواند کمک کننده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار