رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد گفت: تاکنون ۷۰ هزار مترمربع از معابر روستایی در این شهرستان مرزی آسفالت شده است.

سعید زنگنه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ هزار مترمربع از معابر روستایی در شهرستان تایباد آسفالت شده که در مجموع برای آن ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

وی افزود: این آسفالت معابر در روستا‌های رهنه، قلعه‌نو آبقه و پشته در بخش مرکزی و خیابان، سرخسرا، بیدک، شیزن، پلبند، بهلول‌آباد و خیرآباد در بخش میان‌ولایت این شهرستان انجام شده و مردم روستانشین از آن بهره‌مند شدند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد ادامه داد: میزان ۶۵۰ تن قیر رایگان از محل منابع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به این ۱۰ روستا اختصاص‌یافته بود که عملیات آسفالت‌ریزی آنها با مشارکت دهیاری‌ها صورت گرفت.

زنگنه بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده ۶۵۵ تن قیر مازاد بر سهمیه برای ۵ روستای دیگر جذب شده که هم اکنون آسفالت معابر در آن مناطق در حال اجراست.

این مقام مسئول اضافه کرد: اعتبار هزینه‌شده برای این روستا‌ها که شامل حاجی‌آباد، کُشکَک و آبقه در بخش مرکزی و سمنگان و چهاربرجی در بخش میان‌ولایت هستند، مبلغ ۶ میلیارد تومان بوده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال نیز سطح ۲۶ هزار مترمربع از معابر در ۵ روستا آسفالت شد و به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.