سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۵۱ پرواز برنامه ای و فوق‌العاده در دهه پایانی ماه صفر انجام شد که در قالب این پروازها ۶ هزار مسافر جابه جا شدند.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در تعطیلات هفته پیش و به مناسب دهه صفر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی پروازهای فوق العاده خود را برقرار کرده بود گفت: در این مدت روزانه چندین پرواز برنامه ای و فوق‌العاده  به شهر مشهد انجام شد.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی ماه صفر هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای برگشت را به‌صورت فوق العاده برقرار کرد و در این مدت فروش بلیت با نرخ مصوب ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در سایت خود شرکت هواپیمایی قرار دادیم.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تاکید کرد: از ۱۰  تا ۱۶ شهریور که مصادف با دهه‌ی آخر ماه صفر بوده  بیش از ۶ هزار زائر  با پروازهای فوق العاده در  مسیر تهران به مشهد و بالعکس جابه‌جا شدند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: در این ایام برای جابجایی زائران رضوی ۶ هزار صندلی برنامه ریزی شده بود  که با توجه به درخواست و استقبال مسافرا ن و لزوم خدمت رسانی  این تعداد به بیش از ۷ هزار صندلی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در این ایام تعداد ۵۱ پرواز برنامه ای و فوق‌العاده در مسیر تهران به مشهد مقدس و بالعکس در دهه پایانی ماه صفر از دهم شهریور ماه تا روز ۱۶ شهریور ماه  انجام داد گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیش از ۷ هزار صندلی برای این ایام در نظر گرفت که نزدیک به ۶ هزار و ۵۰۰ بلیت در این مسیر خریداری شد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار