فرماندار هویزه خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: نسبت به انجام تعهدات اشتغالزایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

ایاد مطوری فرماندار هویزه روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان هویزه با محوریت انجام تعهدات اشتغالزایی توسط ادارات گفت: انتظار داریم که ادارات و نهادهای حمایتی شهرستان، نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره ماده ۱۸ ( ارائه تسهیلات به کارآفرینان و فعالان عرصه تولید) اقدام لازم را انجام دهند.

او ادامه داد: تعهد دستگاه‌ها نسبت به ثبت اشتغال در سامانه رصد تا حد نسبتا خوبی انجام شده و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری دنبال شود.

آقای مطوری با اشاره به افزایش میزان تعهد اشتغال این شهرستان نسبت به پارسال گفت: همکاری بانک ها برای توجه به مقوله اشتغالزایی و حمایت از کسب و کارها در پرداخت تسهیلات تبصره ماده ۱۸ همواره ضروری است.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه گزارش تعهدات اشتغال دستگاه‌ها، پایان شهریورماه اعلام می‌شود انتظار داریم که سایر دستگاه‌ها نسبت به اشتغالزایی و جذب تسهیلات بیشتر تلاش لازم را انجام دهند.

فرماندار هویزه در پایان خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها با متقاضیان شد و گفت: لازم است که فرایند پرداخت تسهیلات با سرعت بیشتری از سوی بانک‌ها انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار