مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد گفت: آزادگان الگو‌های مقاومت و پایداری هستند و ما همواره نسبت به بزرگداشت دلاوری‌ها و از خود گذشتگی هایشان احساس تکلیف داریم.

محسن خوشبین مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد در دیدار با خانواده جانباز و آزاده یوسف مهرافروز ضمن پاسداشت شجاعت و رشادت آزادگان گفت: باید قدردان از خودگذشتگی این عزیزان بود و درس ایثار، معنویت و شجاعت را از این سرمایه‌های ارزشمند کشور آموخت. 

او استفاده از تجربه ایستادگى در میدان جنگ به نسل نو، شاداب و تازه به میدان وارد شده کشور را ضروری خواند و افزود: امروز وظیفه همه ما انتقال رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان به نسل‌های آینده است.

مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای استان یزد در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا از صبر و استقامت خانواده آزاده یوسف مهرافروز، از همکاران بازنشسته آزاده شرکت آبفا قدردانی کرد.

گفتنی است: یوسف مهرافروز، جانباز ۳۵ درصد در منطقه عملیاتی بدر در شرق بصره در سال ۶۳ به اسارت نیرو‌های بعثی عراق درآمد و بعد از پنج سال و شش ماه اسارت به میهن اسلامی بازگشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.