معاون آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان خبر داد.

مرادی نسب ، از آمادگی مدارس استان برای پذیرش دانش آموزان خبر داد و گفت: ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان، ورود خود به دنیای تحصیل را در روزهای پایانی شهریور جشن می‌گیرند.

وی از برگزاری دو جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها به‌ترتیب ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان کلاس‌اولی استان در روزهای پایانی شهریور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف ایجاد محیطی آرام، بانشاط و یادگیرنده در مدارس، تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی مدارس با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اهمیت اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح ملی «پروژه مهر» و بازگشایی موفق مدارس در راستای اهداف اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: برای شروع موفق در سال تحصیلی و ضرورت برنامه‌ریزی مستمر، تهیه نقشه راه، انجام دقیق کارها و نظارت ریزبینانه بر امور، جشن غنچه‌ها ویژه ۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی، روز دوشنبه ۲۶ شهریور و جشن شکوفه‌ها ویژه ۱۰ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز پایه اول نیز روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور سال جاری به‌طور هماهنگ در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مرادی نسب بیان کرد: مدیران مدارس باید به‌منظور برگزاری نشست توجیهی‌تبیینی ویژه والدین دانش‌آموزان پایه اول، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را با هدف آمادگی والدین برای همراهی در شهریورماه انجام داده و ضمن برگزاری نخستین جلسه شورای معلمان، برنامه عملیاتی سال تحصیلی خود را برای آن‌ها تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار