معاون آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان خبر داد.

مرادی نسب ، از آمادگی مدارس استان برای پذیرش دانش آموزان خبر داد و گفت: ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان، ورود خود به دنیای تحصیل را در روزهای پایانی شهریور جشن می‌گیرند.

وی از برگزاری دو جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها به‌ترتیب ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان کلاس‌اولی استان در روزهای پایانی شهریور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف ایجاد محیطی آرام، بانشاط و یادگیرنده در مدارس، تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی مدارس با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اهمیت اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح ملی «پروژه مهر» و بازگشایی موفق مدارس در راستای اهداف اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: برای شروع موفق در سال تحصیلی و ضرورت برنامه‌ریزی مستمر، تهیه نقشه راه، انجام دقیق کارها و نظارت ریزبینانه بر امور، جشن غنچه‌ها ویژه ۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی، روز دوشنبه ۲۶ شهریور و جشن شکوفه‌ها ویژه ۱۰ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز پایه اول نیز روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور سال جاری به‌طور هماهنگ در سراسر استان برگزار خواهد شد.

مرادی نسب بیان کرد: مدیران مدارس باید به‌منظور برگزاری نشست توجیهی‌تبیینی ویژه والدین دانش‌آموزان پایه اول، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را با هدف آمادگی والدین برای همراهی در شهریورماه انجام داده و ضمن برگزاری نخستین جلسه شورای معلمان، برنامه عملیاتی سال تحصیلی خود را برای آن‌ها تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.