دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: قاچاقچی ارز در اردبیل به ۲۴۸ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدعلی مجتهدی امروز در نشست با مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل در راستای اجرای ماده ۵۰ مکرر یک الحاقی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اردبیل گفت: در این جلسه بررسی پرونده‌های بالای ۲ میلیارد ریال پرداخت انجام شده و پرونده‌های قاچاق ارز، دام و خودروی کشف شده برگزار و آرای صادره از سوی تعزیرات حکومتی بررسی و مورد تأیید قرار گرفت.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با اشاره به اینکه اردبیل از نظر قاچاق استان سبز تلقی می‌شود، افزود: سامانه جامع اموال تملیکی با هدف تسریع در تحویل کالا‌های مکشوفه و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها در اردبیل راه اندازی شده و شاهد بهبود روند رسیدگی به این اموال مکشوفه هستیم.
به گفته او، رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز با همت قضات دادگستری و تعزیرات کمتر از میانگین کشوری بوده و آرا ظرف ۸ روز صادر می‌شود.
مجتهدی از رسیدگی به پرونده قاچاق ارز در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در ارتباط با قاچاق ارز و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق دولت و بیت المال متهم پرونده محکوم به پرداخت جریمه‌ای معادل ۲۴۸ میلیارد ریال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.