قاسمی گفت: از ابتدای امسال تا ۱۴ شهریور، حواله الکترونیک برای ۱۲ هزار و ۱۰۰ تن کودکشاورزی، از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی صادر شده است.

محمدمحسن قاسمی با اشاره به صدور الکترونیک برای ۱۲ هزار و ۱۰۰ تن کود کشاورزی، از طریق سامانه کنترل و پایش مواد کودی از ابتدای امسال تا ۱۴ شهریور، گفت: کارگزاران توزیع کود، از مقدار حواله صادره مذکور، ۱۱ هزار و ۴۷۵ تن کود کشاورزی را به کشاورزان تحویل داده اند و بقیه حواله‌ها نیز در حال تحویل می‌باشد.

وی بیان کرد: برای مقدار ۱۲ هزار و ۱۰۰ تن کود کشاورزی، تعداد ۲۵ هزار و ۵۹۳ حواله الکترونیک از سوی کارشناسان مراکز خدمات جهادکشاورزی صادر شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمان بیان کرد: با شروع سال زراعی جدید، کشاورزان برای دریافت کود، باید ابتدا با مراجعه به مرکز خدمات جهادکشاورزی مربوطه، نوع محصول و سطح زیرکشت خود را در سامانه پهنه بندی ثبت کنند تا امکان صدور حواله الکترونیک کود فراهم شود. 

قاسمی ضمن بیان اینکه شماره تماس ثبت شده در سامانه پهنه بندی حتما بایستی با کدملی کشاورز، مطابقت داشته باشد، بیان کرد: کشاورزان در هنگام ثبت نام یا ویرایش نوع محصول و سطح زیرکشت خود از شماره همراهی که به نام خودشان در سامانه پهنه بندی ثبت شده است اطمینان حاصل کنند تا در زمان تحویل کود با مشکل مواجه نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.