مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تیم جهادی شهید هدایت در راستای خدمت رسانی به اقشار کم درآمد جامعه به ۱۵۰ مددجوی بهزیستی و ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات پزشکی ارائه داد.

علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: اردو‌های جهادی با هدف خدمت رسانی به نیازمندان و مناطق محروم بر پا می‌شود تا رضایت مردم را جلب کرده و در خصوص تامین سلامت این اقشار تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: این اردو خدمت رسانی با همکاری گروه جهادی شهید هدایت برای نخستین مرتبه با بهره گیری از متخصصان پزشکی به ۱۷ استان ارائه خدمات داشته که قزوین هجدهمین استانی بود که از خدمات این اردو بهره‌مند شد.

دهباشی پور گفت: اعضا این اردوی جهادی در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر قزوین به مدت چهار روز مشغول ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان بودند.

به گفته این مسئول، گروه جهادی شهید هدایت با همکاری بهزیستی، کمیته امداد، فرمانداری، بسیج دانشجویی، بنیاد مستضعفان، جمعیت هلال احمر، مرکز شهید بلندیان، جهاد کشاورزی، مجمع خیران سلامت، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، آموزش و پرورش و گروه جهادی شهید هدایت برپا شد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: در این اردوی جهادی ۲۰ یونیت دندانپزشکی با تجهیزات کاملا استرلیزه شده تامین شده و تیم ۷۶ نفره متشکل از درمانگر، دستیار و نیروی پشتیبانی روزانه ۱۵۰ خدمات را به بیماران ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار