در راستای جهاد تبیین و با هدف روایت صحیح از کارآمدی‌های نظام اسلامی، رادیو تبیین از امروز شنبه ۱۷ شهریورماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 رادیو تبیین برای دومین سال تلاش می‌کند با شعار ما روایت می‌کنیم اقدامی کنشگرانه در عرصه رسانه را رقم بزند. شنبه ۱۷ شهریور ساعت ۹ صبح رادیو تبیین رسما شروع به فعالیت می‌کند.

رادیو تبیین که روی موج رادیو مناسبتی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران FM ردیف ۹۵.۵ قرار دارد با رویکردی تهاجمی، کنشگرانه، منظم و مترتب بر مطالبات عرصه اجتماع ایرانی برای جهاد تبیین راه اندازی می‌شود. رسالت اصلی این شبکه، تبیین کارکرد‌های جمهوری اسلامی، شناساندن وجوه ایران قوی و مقتدر، پیگیری خاص تاکیدات مقام معظم رهبری و تقویت موضع کنشگرانه و تهاجمیِ رسانه‌ای کشور در عرصه تهاجم ترکیبی و مقابله با نبرد نامحدود دشمن است.

از جمله اهداف این شبکه رادیویی، تبیین کارآمدی‌های نظام اسلامی در بستر جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است که در مدت زمان ۴۵ روزه فعالیت خود به برنامه سازی در این محور‌ها و محور‌هایی از جمله جوانان و جهاد تبیین، زنان و جهاد تبیین، رسانه و جهاد تبیین، گفتمان مقاومت و جهاد تبیین، حوزه فرهنگ و جهاد تبیین و... می‌پردازد.

برنامه‌های این شبکه رادیویی بصورت زنده و بر روی موج fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز و همچنین برنامه کاربردی ایران صدا در هر جای دنیا بر بستر اینترنت به گوش مخاطبان خود می‌رسد، علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در فضای مجازی و سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ به‌صورت پیامکی در ارتباط باشند.

گفتنی است؛ رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر شبکه رادیویی گفت‌وگو، مسئولیت رادیو تبیین را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار