رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ممنوعیت تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال در مسیر شمال به جنوب خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا  با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورها، ضمن اعلام این خبر که تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است، افزود: در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال در محدوده سیاه‌بیشه و حدفاصل ماسال تا مرزن‌آباد و همچنین در آزادراه تهران-شمال در مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور هراز در مسیر جنوب به شمال حدفاصل رینه تا شاهاندشت و شاه زید تا سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در مسیر شمال به جنوب محور هراز حدفاصل نارنجستان تا سه راهی چلاو و محدوده‌های محمدآباد، بایجان و شاهاندشت ترافیک نیمه سنگین است. در محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال نیز در محدوده‌های شهر دماوند و پل سفید ترافیک پرحجم و در آزادراه قزوین-رشت محدوده امامزاده هاشم نیز ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در آزادراه رشت - قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان ترافیک نیمه‌سنگین، در محور قدیم رشت - قزوین محدوده‌های شهر رودبار و علی آباد ترافیک نیمه سنگین، در آزادراه تهران-پردیس محدوده‌های ابتدای آزادراه و تونل شماره چهار و در محور قدیم تهران-بومهن محدوده‌های پل اتوبان شهید بابایی و جاجرود و آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و مهرویلا تا گلشهر و محدوده‌های نیروگاه شهید رجایی و محمدیه، آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های پل کردان، گلشهر و پل فردیس ترافیک پرحجم گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار